با سلام و احترام،

شبکه جهانی فاطمه الزهرا(س) با هدف ارتقاء ارزش‌های دینی و فرهنگی در جهان تأسیس شده است و به عنوان یک فضای مجازی، کمک بسیاری در پرورش و نگهداری این ارزش‌ها داشته است. اما هدف این شبکه به‌طور کامل از حصر خود در فرهنگ‌های اسلامی رها نشده و به‌ویژه در بین مسلمانان، اهمیت خاصی دارد.

شما هم می‌توانید در دستیابی به این هدف بزرگ کمک کنید. هر کمکی که در اختیار دارید، اعم از کمک مالی، زمان یا حمایت در ترویج فعالیت‌های شبکه، مورد قدردانی قرار می‌گیرد. با کمک شما، ما می‌توانیم به ماندگاری فعالیت‌های این شبکه کمک کنیم و برای اهداف بزرگ شبکه جهانی فاطمه الزهرا(س) قدمی موثر برداریم.

در این شبکه، فرصت‌های شغلی و گسترش دانش‌های مرتبط با فرهنگ و تمدن اسلامی در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد. همچنین، کمک مالی شما به شبکه جهانی فاطمه الزهرا(س)، می‌تواند در پایداری فعالیت‌های آن کمک کند. حضور شما در این شبکه نه تنها به شما امکان دسترسی به منابع آموزشی و اطلاعاتی مرتبط با فرهنگ اسلامی را می‌دهد، بلکه به خود شبکه نیز کمک می‌کند تا در این راه پایداری داشته باشد.

در نهایت، با ترویج فعالیت‌های شبکه جهانی فاطمه الزهرا(س) در جامعه، می‌توانید به ارتقای سطح دانش و توانایی افراد در این زمینه کمک کرده و اهمیت فرهنگ و تمدن اسلامی را به دیگران آموزش دهید.

لازم به ذکر است،باید تاکید شود که شبکه جهانی فاطمه الزهرا یک شبکه مستقل است و به هیچ یک از سازمان‌ها، ارگان‌ها، گروه‌ها یا افراد وابسته نیست. همچنین، این شبکه هیچ گونه حمایت مالی از هیچ یک از بیوت مراجع تقلید ندارد و هیچ گونه هزینه‌ای از آنها دریافت نمی کند.

با امید به همکاری شما در رسیدن به اهداف بزرگ شبکه جهانی فاطمه الزهرا(س)،

كارت عضو شتاب: 5892101412971554 IR730150001051702200463217

به نام: هادی حسن زاده عراقی